aneto

Va ser un dia genial!

Tot el dia amb un sol espectacular! Tot i que la sortida del refugi va ser d’hora (6 de matí) un cop arribant al Portillò superior ja teníem el sol que ens tocava la closca! La travessa pel mig de la glacera de barrancs va ser molt còmoda i sense cap dificultat, ja que la neu estava “al punt” per passar amb grampons. Al tram final de la glacera hi havia una mica de cua per entrar al pas de “Mahoma”, ens vam trobar un parell de cordades d’unes 20 persones davant nostre i semblava “les rambles”.

Un cop d’alt el cim, uff…. espectacular. No té preu. De pas varem aprofitar per esmorzar amb vistes a la vall d’Aran, Posets, Perdiguero, Mont Perdut, etc…..

Després de baixar del cim varem pensar de que podíem fer el Maldito, ja que està a mig camí. No el vam poder fer perquè no portàvem material d’escalada per poder fer el cim sense perill, per tant vam desistir i vam fer el del costat.

El pic Abadia, que també era de difícil accés però que amb el material que portàvem el podíem fer sense problema. Des de d’alt el cim també es veien unes vistes “acollonants”. Just al costat teníem el cim de la maladeta, que no varem fer ja que volíem anar baixant cap a la renclusa. El temps s’ens tirava a sobre.

Per baixar, ho varem fer per una tartera que hi havia entre el portilló superior i el pic de la Renclusa, era força picat, però res perillós.

Un cop arribat a la Renclusa, els peus al riu i una birra ben fresqueta!

Una ruta espectacular! Salut i cames!

Descarrega’t el track: aneto-abadia.gpx

« de 3 »

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies